تابستان-و-پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به یزد با ده چرخ
نوشته شده توسط : نتسان

تابستان-و-پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به یزد با ده چرخ – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع ده چرخ مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم.  در این مطلب به موضوعات حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان خواهیم پرداخت. 

تابستان-و-پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به یزد با ده چرخ - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل  بار و اثاثیه توسط ده چرخ از مشهد به یزد را برای شما عزیزان تدارک ببنید. 

جاده يا شهر، فرقي نمي‌كند؛ در هر صورت اگر شما به واسطه شغل‌تان با خوردوهاي سنگين سر و كار داريد قطعاً به شريكي نياز داريد كه بتوانيد به آن اعتماد كرده و براي انجام كارهاي سخت روي آن حساب كنيد. يك كاميون باري سبك و پرقدرت مي‌تواند همان شريكي باشد كه وظايف سخت را به آن مي‌سپاريد. با توسعه صنعت باربري هر ساله انواع كاميون‌هاي باري به صورت ۶ چرخ يا تك و ۱۰ چرخ يا جفت در سر تا سر جهان توليد مي‌شوند. يكي از متداول ترين مدل‌هايي كه براي حمل و نقل بار استفاده مي‌شود، كاميون باري ده چرخ است.
مشخصات ظاهري كاميون باري ده چرخ
طراحي كاميون باري ده چرخ به گونه‌اي است كه مي‌تواند بهترين گزينه در حمل و نقل جاده اي محسوب ‌شود. در طراحي اين كاميون براي داشتن مقاومت بالا همزمان با وزن سبك، ضخامت بدنه اين كاميون در قسمت‌هاي عمودي و افقي متفاوت است. از ديگر دلايل سبك بودن اين كاميون كابين بهينه و موتور بسيار كارآمد با توربوشارژر است.
اين وسيله نقليه به طور معمول يك كابين سرپوشيده دارد و قسمت بار در عقب يك جعبه ساده روباز است. قسمت بار مجهز به كناره‌ها و درب عقب است و با كمان و پوشش بوم پوشانده شده است. در كاميون باري ده چرخ هميشه يك كابين مناسب براي هر برنامه حمل و نقل موجود است. كاميون 10 چرخ يك كابين براي راننده و حداقل يك سرنشين را در خود جاي داده است كه به آن كابين روز مي‌گويند. يك كابين ديگر به عنوان كابين خواب يا كابين خدمه نيز در قسمت عقب وجود دارد.
مشخصات فني كاميون باري ده چرخ
وقتي صحبت از حمل و نقل بين شهري مي‌شود، كاميون باري ده چرخ حداكثر توانايي فني لازم در شرايط جاده را دارد. اين كاميون از قاب انعطاف‌پذيري برخوردار است كه به لاستيك‌ها اين امكان را مي‌دهد تا با خيالي راحت از زمين‌هاي بسيار ناهموار عبور كنند. رانش لاستيك‌ها در كاميون باري ده چرخ ولوو عالي است و اصطلاحاً چسبندگي بسيار خوبي بر روي زمين دارد.
اين كاميون اغلب مي‌تواند با تمام چرخ‌ها حركت كند. ظرفيت بارگيري كاميون باري ده چرخ حدود ۱۰ تن است. كاميون ده چرخ باري از يك موتور ديزل توربوشارژر ۹.۶ ليتري ولوو بهره مي‌برد كه ۲۷۵ اسب بخار قدرت دارد. نگهداري و سرويس اين كاميون به دليل داشتن موتور شش سيلندر ديزلي و وزن خالص ۱۴۵۰۰ كيلوگرم بسيار راحت است. 
قدرت بالاي موتور كاميون باري ده چرخ
رانندگان كاميون هميشه از قدرت بالاي موتور اين ده چرخ توپ طلا تعريف مي‌كنند. خوب است كه بتوانيم قدرت موتور كاميون‌مان را به رخ ديگر همكاران بكشيم. اما فقط اين نيست. در واقع قدرت كافي يك ويژگي ايمني است كه توانايي راننده را در داشتن سرعت مطمئن بالا مي‌برد و بخش مهمي از ايمني كل جاده را براي ديگر رانندگان تسهيل مي‌كند.
كاميون باري ده چرخ گزينه‌اي قدرتمند براي حمل بار در جاده است. اين كاميون با توجه به قابليت‌هاي خارج از جاده خود، براي هر نوع مسيري از جمله جاده‌هاي خاكي و پر از دست‌انداز مناسب است. كاميون باري در برابر سنگ‌ريزه‌ها و ناهمواري‌هاي جاده بسيار قدرتمند عمل مي‌كند. كاميون باري ده چرخ طراحي كاربردي، ساختاري سخت و عملكرد قابل اعتماد را در طيف وسيعي از مشاغل ارائه مي‌دهد. بنابراين در هر شغلي كه باشيد با به كارگيري يكي از اين كاميون‌هاي افسانه‌اي، شما برنده خواهيد بود!
تابستان-و-پاییز 1401 با ارزانترین نرخنامه حمل بار از مشهد به یزد با ده چرخ – در این مطلب به موضوعات حمل بار و اثاثیه منزل و اداری در حد توان پرداختیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات - حمل بار از مشهد به شهرستان یزد-حمل بار از مشهد به شهرستان میبد-حمل بار از مشهد به شهرستان اردکان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید. 

 







:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،حمل بار با ده چرخ به یزد،ده چرخ از مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: